شهردار مشهد: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس فردا در مشهد خدمت رسانی می‌کنند | مترو در مشهد رایگان است جزئیات ممنوعیت تردد در روز تشییع شهدای خدمت در مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) بررسی آخرین تمهیدات ترافیکی و حمل‌و‌نقلی خیابان امام‌رضا(ع) مشهد با حضور شهردار + فیلم مشهدالرضا آماده درآغوش‌گرفتن خادم‌الرضا(ع) خدمت برای میزبانی خادم ملت | مشهد مهیای حضور شهیدجمهور می‌شود تمهیدات اسکان برای شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهدای خدمت در مشهد جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد
سرخط خبرها

انتقاد شهروندان از افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی‌های اینترنتی و تلفنی

  • کد خبر: ۱۱۹۸۲
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۶
انتقاد شهروندان از افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی‌های اینترنتی و تلفنی
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

بازار
۲۹۳.۰۹۳۹- گذر فرهنگ و هنر در مجتمع آسمان۲، واقع در محدوده ۱۷شهریور، اتفاق بسیار خوبی است؛ به ویژه الان که بسیاری از واحد‌ها تازه بازگشایی شده اند، قیمت‌ها خوب است، اما همه فروشندگان تأکید می‌کنند که این تخفیف‌ها به مناسبت راه اندازی است و قیمت‌ها به زودی بالا می‌رود. امیدوارم روی قیمت‌ها کنترل باشد تا همه بتوانند از این محصولات هنری استفاده کنند.
شهروند- تاکسی‌های اینترنتی و تاکسی‌های تلفنی کرایه هایشان را بالا برده اند. مسیری را که همیشه با ۵۰۰۰ تومان طی می‌کردم، حالا ۹۰۰۰ تومان شده است. وقتی اعتراض می‌کنم، می‌گویند: حالا شما ۸۰۰۰ تومان بدهید. این یعنی که راننده‌ها تیری در تاریکی می‌اندازند و از آنجا که افزایش قیمتشان واقعی و قانونی نیست، خودشان کوتاه می‌آیند؛ اما این موضوع آ ن قدر بین خودشان فراگیر شده است که مردم هم این قیمت‌ها را می‌پذیرند و حوصله چانه زنی ندارند.
قوه قضائیه
۸۲۷.۰۹۳۶- لطفا در راستای تکریم قاضی‌های شریف و عادل چاپ شود. درود بی‌کران بر قاضی رسول احمدزاده به دلیل صدور رأی در استان البرز و تبرئه ۲راننده تریلی که خودروهایشان در چهارراه و راه بندان گیر افتاده بود.
شهرداری
۰۹۱.۰۹۰۳- لطفا از مشکلات خیابان علیمردانی گزارشی تهیه کنید. این خیابان از قدیمی‌ترین معابر محله طلاب است و قدمت بالایی دارد، اما شهرداری هیچ توجهی به آن ندارد. همه مغازه‌ها و منازل مسکونی این خیابان فرسوده اند و به طور کلی خیابان هیچ رونقی ندارد. با توجه به اینکه این معبر با خیابان پررفت و آمد ایثار موازی است، می‌تواند به راسته بازار پررونقی بدل شود.
شهروند- جمعه غروب به خیابان ۱۷شهریور رفتیم. آن قدر تاریک بود که متوجه شدیم بیشتر روشنایی خیابان به دلیل چراغ‌های مغازه هاست که به علت تعطیل بودنشان در روز جمعه، خیابان تاریک شده است. لطفا شرکت برق برای روشنایی این معبر اصلی شهر فکری کند.
شهروند- لطفا از مشکلات شهرک شهید باهنر گزارشی تهیه کنید.
سازمان ترافیک
شهروند- هنوز هم بسیاری از معابر شهر خط کشی‌های درستی ندارند و نیاز به تقویت آن‌ها احساس می‌شود.
شهروند- پل هوایی مقابل برج آرمیتاژ بسیار زیباست. امیدوارم روزی برسد که همه پل‌های هوایی شهر این قدر زیبا باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->